آشپزی 20

آموزش تهیه ی غذاهای مختلف و لذیذ با آشپزی 20


طرز تهیه بقچه چینی، غذایی خوشمزه و شیک

نودل را در ظرفی قرار دهید و مقداری آب جوش روی آن بریزید تا حدی که روی نودل را بپوشاند، بعد از سه دقیقه نودل آماده می‌شود.

با  آشپزی20 همراه باشید


مواد لازم برای 4 نفر

1 بسته نودل
2 /1 عدد فلفل سبز بزرگ
1 پیمانه کرفس خلال شده
2 /1 پیمانه هویج خلال شده متوسط
1 پیمانه قارچ خلال شده
1عدد پیاز خلال شده
1 پیمانه جوانه ماش
1 سینه مرغ خلال شده (به دلخواه)
خمیرفیلو به تعداد لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
4/1 پیمانه سویا سس
تره یا پیازچه برای تزیین بقچه
روغن مخصوص سرخ کردن به میزان لازم
 
طرز تهیه بقچه چینی، غذایی خوشمزه و شیک

طرز تهیه:
1 نودل را در ظرفی قرار دهید و مقداری آب جوش روی آن بریزید تا حدی که روی نودل را بپوشاند، بعد از سه دقیقه نودل آماده می‌شود.
2 روغن را در تابه بریزید و روی حرارت بگذارید. پیاز را در آن بریزید و تفت دهید و مرغ خلالی (در صورت تمایل) را هم بریزید تا نرم شود.
3 هویج، کرفس، قارچ و فلفل سبز را هم به تابه اضافه کنید. هم بزنید تا سبزیجات کمی نرم شود. در انتها جوانه ماش را اضافه کنید. نمک و فلفل هم بیفزایید و تابه را از روی حرارت بردارید .
4 خمیر فیلو را به شکل مربع ببرید. از مایه سبزیجات و کمی نودل روی خمیر قرار دهید. خمیر را به‌صورت بقچه جمع کنید و با تره یا پیازچه دور آن را ببندید. تمام بقچه‌ها را به همین صورت آماده کنید.
5 در ظرفی نسبتا گود روغن بریزید وروی حرارت بگذارید. بقچه‌ها را در روغن سرخ کنید. بعد از سرخ شدن بقچه‌ها را از داخل روغن بیرون بیاورید و روی دستمال حوله‌ای آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافی گرفته شود.در ظرفی که می‌خواهید غذا را در آن سرو کنید، کمی سس سویا بریزید و بقچه‌های سرخ شده را روی آن بچینید.

آشپزی مثبت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی